ובעת ההיא קול דאלים גבר

והעת ההיא עת חורף,

ואני רושם לעצמי: שום ודגים, 5 זוגות גרביים ותחתונים

שיננתי לעצמי, אורז את התיק לפני ששבים

בחוץ צווחים כולם, מלוא נימתם

ואני בשלי: טי שירט ומדים, גרעיני אבטיח וסיגריות

זהו, עוד שבועיים אם הוא ירצה, בלי אחריות

נעלי אצבע ומטען לסלולרי

ואני כבר הכי קרבי.

כעת אפשר לחזור עם צידה לעצמי ולחבר'ה

לסרט שנדמה שאינו נגמר

ואחרי שנגמר והנה אני בבית

חוזר עייף מן הקרב, מרבצי עייפות בראשי

פופאי ללא תרד, חסר את אוני

ובחוץ כולם מתלהמים וכולם שונאים

בבית אתה מרגיש בחוץ

כי כולם כבר השתגעו והתעוורו

אודות monimordechai

יועץ תקשורת. בלוג זה פחות פוליטי ומקצועי מזה שיש לי בדה מרקר קפה. הבלוג הוא מעין השתעשעות ספרותית. תמצאו בו רשימות קצרות על אבהות, שירים מפעם ועוד הגיגים. לאתר המשרד שלי: http://www.monipr.co.il משרדי עוסק ביעוץ תקשורתי, ניהול משברים ואסטרטגיה תקשורתית לחברות, ארגונים ולבעלי מקצועות חפשיים. מאז 2004 מתנזר מפעילות פוליטית גם במישור המקצועי. בשנת 2003 שימשתי מזכ"ל תנועת שלום עכשיו למשך אפיזודה לא ארוכה ולצערי לא הספקתי לממש את חזוני במסגרת תנועה זו. לפני כן שימשתי יועץ תקשורת לח"כ הרב מיכאל מלכיאור בתפקידיו כסגן שר החוץ ושר לענייני חברה ותפוצות וניהלתי את מטה ההסברה של תנועת מימד בשתי מערכות בחירות. וכן, אני גם מחזיק בתואר שני בתקשורת פוליטית מטעם אוניברסיטת ת-א. חניכו של הגדול מכולם- פרופ' גדעון דורון ז"ל. וגם בוגר תכנית העמיתים של קולות בלימודי גמרא.

כתיבת תגובה